شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیر  حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی گفت: اگر مسئولی تقوا نداشته باشد، باعث ایجاد مشکل شده و کارهایی که انجام می دهد، برکت ندارد و جامعه به انحطاط کشیده می‌شود، بنابراین وجود تقوا برای مسئولین یکی از مولفه های مهم و لازم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام گفت: نتیجه طاعات و عبادات، مناجات ، دعا و تلاوت قرآن درماه رمضان تقوا است و تقوا به عنوان آثار در طول سال باشد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با بیان اینکه تقوا باعث ایجاد امید و نشاط در مردم و جلوگیری از لغزش‌ها و گناهان می شود، تصریح کرد: مردم سعی کنند این ارزش معنوی که در ماه ضیافت الهی کسب کرده اند، در طول سال تداوم پیدا کند و از آن محافظت کنند.

وی افزود: تقوا در چشم، زبان، گوش، کارها و ماموریت های محول شده تبلور می یابد و نتیجه دهی در کار را تسریع بخشیده و آن را مضاعف می کند، افزود: کسانی که در مجموعه حوزه علمیه  فعالیت می‌کنند باید تقوا را حفظ کرده و هر روز پررنگ‌تر شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی یادآور شد: مصیبت انسان، جامعه و مسئولین در بی تقوایی است. اگر مسئولی تقوا نداشته باشد، باعث ایجاد مشکل شده و کارهایی که انجام می دهد، برکت ندارد و جامعه به انحطاط کشیده می‌شود، بنابراین وجود تقوا برای مسئولین یکی از مولفه های مهم و لازم است.  

وی در پایان از سفر معاون پشتیبانی و منابع انسانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور طی هفته آینده به استان ایلام خبر داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha