پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشنوراه رضوی

حوزه/ مدیرکل صداوسیما مرکز ایلام گفت: باید از افرادی که خلاقیت بیشتری دارند در راستای برگزاری هفتمین جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در استان ایلام و بهره‌گیری از تجربه و اندیشه آنان در اتاق فکر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، علیرضا شیروی، در نشست جشنواره رضوی در ایلام، با ابراز امیدواری در راستای برگزاری باشکوه هفتمین جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در استان ایلام، اظهار داشت: این نشست درواقع در راستای ارتقای کمی و کیفی جشنواره خاطره‌نویسی و سفرنامه نویسی رضوی به میزبانی استان ایلام است.

مدیرکل صداوسیما مرکز ایلام با تأکید بر اینکه باید از افرادی که خلاقیت بیشتری دارند در راستای برگزاری جشنواره و بهره‌گیری از تجربه و اندیشه آنان در اتاق فکر استفاده شود، تصریح کرد: در بحث اطلاع‌رسانی جشنواره رضوی باید زمینه‌ای فراهم گردد که تیزرهای ویژه جشنواره تولید و در شبکه‌های مختلف پخش می‌شود.

وی افزود: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز ۲۵ آذرماه سال جاری در مرکز استان با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و مهمانان کشوری برگزار خواهد شد

مدیرکل صداوسیما مرکز ایلام خاطرنشان کرد: امسال باید در سطح کلان‌تری این اطلاع‌رسانی در سطح کشور انجام و متنوع‌تر می‌شود و همچنین تقویم مناسبتی و کاری برای جشنواره خاطره‌نویسی رضوی تهیه شود که در بخش‌های مختلف ازجمله شب‌شعر، شب خاطره با محوریت دستگاه‌های مختلف فرهنگی و اجرایی در هرماه برگزار شود.

شیروی با تأکید بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی سفرنامه و خاطره‌نویسی با حضور اساتید مجرب گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره می‌توان با دایر کردن استودیوی ویژه‌ای بار تبلیغی و فرهنگی این آیین را به‌طور فراوانی با حضور مهمانان ویژه افزایش داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha