پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هم اندیشی

حوزه/مدیر حوزه ایلام گفت: مدیران مدارس علمیه تشکیل گروه های جهادی و تبلیغی را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به شرایط محرومیت استان، از اجرای برنامه های پرهزینه خودداری کنند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در دومین جلسه هم اندیشی مدیران و معاونین حوزه علمیه استان ایلام، گفت: ما حوزویان توفیق خدمت به امام زمان(عج) نصیب‌مان شده که باید قدر این فرصت را بدانیم، لذا در مدارس علمیه استان، ابتدا باید کارها را اولویت بندی کرد.

مدیر حوزه علمیه استان در ادامه با بیان برنامه‌هایی که باید در سال 97  در دستور کار قرار بگیرد پرداخت و گفت: در سال ۹۷ مهمترین برنامه های حوزه علمیه استان عبارتند از توجه به خیرین و جذب منابع پایدار، سرکشی مدیر و معاونین حوزه علمیه از مدارس علمیه استان و بررسی وضعیت آنها، ارزیابی اخلاقی و علمی طلاب مدارس علمیه، تشکیل کار گروه شاخص ارزیابی مدارس و طلاب، اولویت آیین نامه داخلی علمی آموزشی و تهذیبی علمیه استان و... که تلاش داریم به بهترین نحو به برنامه های نام برده شده بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در این جلسه به تشکیل گروه های جهادی - تبلیغی مدارس علمیه استان اشاره کرد و گفت:  مدیران مدارس علمیه تشکیل گروه های جهادی - تبلیغی را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به شرایط محرومیت استان، از اجرای برنامه های پرهزینه خودداری کنند.

در پایان جلسه، مدیران مدارس علمیه و معاونین حوزه علمیه استان، نکات، برنامه ها و گزارش عملکرد خود را بیان کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha