پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه ایلام

حوزه/ترویج فرهنگ استقامت در جامعه باید محور فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی باشد، تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی نقشی تعیین کنند در سیاست‌گذاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و ارتقای فرهنگ عمومی در سطح جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، امام‌جمعه ایلام، در دیدار با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی برنامه‌های مدون بسیار مهمی در راستای پیشرفت و نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه دارد.

وی بابیان این که ترویج فرهنگ استقامت در جامعه باید محور فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی باشد، تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی نقشی تعیین کنند در سیاست‌گذاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و ارتقای فرهنگ عمومی در سطح جامعه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی، با تأکید بر برنامه‌ریزی در راستای تقویت نقش این شورا بر فرهنگ عمومی، یادآور شد: آنچه از فرهنگ دینی برداشت می‌شود فرهنگ ارزش‌هاست که اگر این مهم در جامعه نهادینه شود می‌تواند تحول عظیمی در زندگی مردم ایجاد کند.

امام‌جمعه ایلام، بیان کرد: امروز که دشمنان به‌ویژه نظام سلطه و آمریکا فشارها و تحریم‌ها را علیه ملت ایران افزایش داده‌اند، لازم است روحیه مدیریت جهادی، ایستادگی و مقاومت را در برابر دشمنان در سطح جامعه نهادینه شود.

گفتنی است، دکتر محمدرضا موالی زاده به‌منظور شرکت در هفتاد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان و هیئت‌ رئیسه شوراهای شهرستان‌ها، امروز از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha