پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه مردم کردستان یاور انقلاب و پیرو ولایت فقیه اند، گفت: مردم این استان علیرغم تلاش های شوم دشمنان برای بدبینی آنان نسبت به نظام مقدس اسلامی، همواره در مسیر انقلاب حرکت کرده و در طول ۴ دهه از پیروزی انقلاب بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم کرده اند و این مایه افتخار مردمان این دیار است.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، ضمن تبریک عید سعید فطر به مردم مومن استان کردستان، اظهار داشت: وحدت نیاز امروز و ضروری امت اسلام است؛ تنها وحدت است که می تواند سدی در مقابل تهاجمات دشمنان باشد که الحمدالله این وحدت در کشور در بهترین وضعیت ممکن وجود دارد.

امام جمعه سنندج گفت: دیروز اهل سنت و اهل تشیع فارغ از هرگونه تبلیغات سو دشمنان وحدت جهان اسلام نماز عید فطر را به صورت همزمان اقامه کردند که این امر نماد اتحاد و وحدت بین برادران دینی در این استان بود.

این عالم اهل سنت ادامه داد: دیروز مردم استان کردستان به ویژه شهر سنندج نشان دادند که هیچ اختلافی بین برادران دینی سنی و شیعه وجود ندارد و تبلیغات دشمنان برای برهم زدن این وحدت، تاکنون بی اثر بوده است.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه مردم استان کردستان همواره یاور انقلاب و پیرو ولایت فقیه بوده اند، افزود: مردم این استان علیرغم برنامه ریزی های بسیار دشمنان برای بدبین کردن آنان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره در مسیر انقلاب و آرمانهای آن حرکت کرده اند و در طول 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 5 هزار و 400 شهید تقدیم این انقلاب نموده اند و این خود مایه افتخار برای مردمان این دیار است.

امام جمعه سنندج اظهار داشت: رمضان، ماه مهمانی و ضیافیت الهی به پایان رسید، ولی باید همه بدانیم و آگاه باشیم که همه سال باید اهل امسال و زهد باشیم و تمام جوارح مومن از گناه و بزه به دور باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha