پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: جمهوری اسلامی ایران در توان موشکی و دفاعی هیچ خط قرمزی جز آنچه که قرآن و دین ترسیم کرده است به رسمیت نمی شناسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین، گفت: حضور با صبر و بصیرت مردم در تمام صحنه های انقلاب اسلامی رمز اقتدار و صلابت ایران است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در توان موشکی و دفاعی هیچ خط قرمزی جز آنچه که قرآن و دین ترسیم کرده، به رسمیت نمی شناسد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: پرچم اسلام و نظام اسلامی 40 سال در این کشور با مدیریت ولایت فقیه و خون هزاران شهید به اهتزاز درآمده و هیچ گونه تهدیدی نمی تواند این مسیر با اقتدار و با صلابت را به مخاطره بیندازد.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: انقلاب اسلامی با حفظ آرمان ها به راه خود  ادامه می دهد و دشمنان نمی توانند مسیر پیشرفت انقلاب را به مخاطره بیندازند، چرا که جایگاه آنان آتش است و به ذلت می رسند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: وحدت امروز در حول عمود رهبری و اقتدار نظام معنا پیدا می‌کند و همه کسانی که خود را به اسلام و رهبری نظام متعهد می‌دانند باید در چارچوب رهنمودها، بیانات و نقشه راه ایشان حرکت کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: در زمان حاضر دشمن در کمین است و باید همگی با عمل به رهنمودهای هوشمندانه رهبری فرزانه، زیر چتر ولایت فقیه حرکت کنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان همیشه در صدد نقشه و ترفند علیه نظام ایران اسلامی هستند و با استفاده از جنگ نرم و تحریم‌ها در راه ضربه زدن به نظام، جوانان و مقابله با جمهوری اسلامی بر آمده‌اند، اما خوشبختانه با هدایت‌های رهبری معظم انقلاب نقشه‌های دشمن به شکست منجر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha