شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، پایداری بر گفتمان امام و رهبری را ضامن اقتدار و امنیت کشور دانست و گفت: در مسائل توان دفاعی و امنیتی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، با اشاره به توافق نامه هسته ای، اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، جمع بندی نهایی وین چه تصویب بشود و چه تصویب نشود، مذاکره کنندگان اجر خود را می برند و زحمات آنها قابل تقدیر است.

عضو خبرگان رهبری، با تاکید به لزوم بررسی دقیق متن توافق نامه در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی، گفت: کارشناسان و صاحب نظران حقوقی و سیاسی باید همه جزئیات و جوانب امر را در خصوص اجرای توافق نامه مورد بررسی قرار دهند و راه هر گونه سوء استفاده غرب در مسیر اجرای آن را ببندند.

*دشمنی آمریکا با ملت ایران فراموش نمی شود

وی با تاکید بر استمرار استکبار ستیزی از سوی ملت ایران، خاطر نشان کرد: توافق در خصوص مسائل هسته ای به معنای پایان استکبار ستیزی نیست و نباید دشمنی آمریکا با ملت ایران فراموش شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه، امنیت جمهوری اسلامی ایران را مسئله راهبردی و غیر قابل مذاکره خواند و تصریح کرد: در مسائل امنیتی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه نباید دست دشمن را باز گذاشت، چرا که می تواند حوادث جبران ناپذیر را برای کشور رقم بزند.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی ادامه داد: این که موضوع دفاعی و مرتبط با توان موشکی ایران در قطعنامه شورای امنیت مطرح شده است، به هیچ وجه قابل قبول نیست؛ حتی اگر مصوبات شورای امنیت برای ما الزام آور نباشد، نباید به آنها اجازه داد به راحتی در این خصوص صحبت کنند.

*از خط انقلاب فاصله نگیریم

عضو خبرگان رهبری، بر لزوم حفظ  اصول و پایه های گفتمان امام و رهبری تاکید کرد و بیان داشت: پایداری بر گفتمان امام و رهبری ضامن اقتدار و امنیت کشور و تعالی جامعه است و نباید گذاشت دشمن ما را در مسیری قرار دهد که از این خط اساسی انقلاب فاصله بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha