جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مظفر

حوزه/ قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه باید برای گسترش فرهنگ نماز در ادارات نیز تدابیر منسجمی اتخاذ گردد، گفت: همان طور که در ادارات به اتاق مدیران رسیدگی می شود، باید به همان اندازه به نمازخانه ها نیز توجه و رسیدگی شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، محمود مظفر امروز در مراسم معرفی رئیس جدید ستاد اقامه نماز استان لرستان که در استانداری برگزار شد، با اشاره به این که وظیفه همه ما دعوت دیگران به امر نماز است، بر ضرورت توجه به نماز اول وقت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت ها برای جذب نوجونان و جوانان و دوستی این قشر با نماز بهره بگیریم.

وی با بیان این که باید تلاش نماییم تا پرچم نماز در همه حال بالا باشد، اظهار کرد: نماز محور وحدت و اتحاد در جامعه است و باید تلاش کنیم دیگران را نسبت به اقامه اول وقت این فریضه واجب آگاه نماییم.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به این که همه مردم ما به نماز اعتقاد دارند، خاطر نشان کرد: بیشتر بی توجهی ها به نماز متاسفانه ناشی از کاهل نسبت به اقامه نماز است که باید در این زمینه پژوهش های لازم صورت گیرد.

مظفر با بیان این که مهم ترین معضل در حوزه نماز عدم شناخت راهکارهای دعوت به نماز است، افزود: باید با بهره گیری از توان و تکنیک های موثر در جذب نوجوانان و جوانان به امر نماز استفاده نماییم و این قشر را به نماز دعوت کنیم.

وی با اشاره به این که باید برای گسترش فرهنگ نماز در ادارات نیز تدابیر منسجمی اتخاذ گردد، خاطر نشان کرد: همان طور که در ادارات به اتاق مدیران رسیدگی می شود، باید به همان اندازه به نمازخانه ها نیز توجه و رسیدگی شود.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به این که باید از قدرت و توان نماز در ارتقاء روحیه استکبار ستیزی در جامعه بهره گیریم یادآور شد:نماز موجب ارتقاء روحیه استکبارستیزی و دشمن شناسی خواهد شد.

مظفر در پایان با اشاره به اینکه در دوران خدمت حجت الاسلام درویش پور رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان فعالیت های خوبی در حوزه نماز صورت گرفته، گفت: حجت الاسلام دوریش پور به پیشنهاد خود این مسئولیت را تحویل داد که انتظار می رود حجت الاسلام چراغی نیز که از اساتید مرکز تخصصی نماز هستند نیز این مسئولیت را به خوبی انجام دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha