جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قامه نماز عید فطر در حرم مطهر عسکریین علیهما السلام

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان قم تصریح کرد: عدم اقامه نماز جماعت صبح در بسیاری از مساجد قم، زیبنده این شهر مقدس نیست.

محمد خامه یار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: در طول ایام سال به جز ماه مبارک رمضان، در بسیاری از مساجد سطح شهر، نماز جماعت صبح اقامه نمی شود که این مساله مناسب و زیبنده شهر قم نیست.

وی افزود: آن چه مهم است این که ما باید شرایطی را فراهم کنیم که در همه نوبت ها، فریضه نماز به صورت جماعت در مساجد اقامه شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم در عین حال ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مطلوب نماز جماعت در ماه رمضان در مساجد سطح شهر قم گفت: به لطف الهی ما در ماه مبارک رمضان امسال کمتر مسجدی را در سطح استان و نه فقط شهر قم داشتیم که در این ایام در نوبت صبح، درب آن به روی نمازگزاران بسته باشد، به طوری که حتی در روستاها و مناطق حاشیه ای شهر قم نیز اکثراً در همه نوبت های صبح، ظهر و مغرب نماز جماعت با حضور روحانیون اقامه می شد.

وی اضافه کرد: همچنین در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان، علاوه بر اقامه نماز جماعت، برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی و پاسخ به سوالات و شبهات با حضور روحانیون و مبلغین برگزار می شد که از این حیث نیز باید از دست اندرکاران بابت این برنامه ها تقدیر و تشکر کرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha