پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ ضعف در اعتقاد، مشکلات زیادی را در امور مختلف فرهنگی و سیاسی ایجاد کرده و همین مسئله باعث شده هر مسئولی در خدمت، ابتدا به منفعت خود بیندیشد و فکر کند تا منافع خود را تأمین نبیند، خدمت هم نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس و مسئولین جمعیت هلال‌احمر استان تهران، بر خدمت‌رسانی بهتر به مردم تأکید کردند.

معظم له بیان داشتند: اگر مسئولین برای رضایت  خدا قدم بردارند و حرکت و خدمت کنند، قطعاً  ارزش این نوع خدمات دوچندان خواهد بود.

ایشان افزودند: باید به این باور و حقیقت برسیم که پاداش‌دهنده خدای متعال است و او است که از خزائنِ غیب خود به مردم پاداش چند برابر می‌دهد؛ به همین دلیل نباید در این چند برابر بودن پاداش خدای متعال لحظه‌ای شک کرد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بابیان اینکه عمده مشکلات انسان‌ها برای این است که اعتقاد ما نسبت به مبانی دینی و ارزشی ضعیف است، عنوان کردند: بسیاری چون اعتقادشان ضعیف است نمی‌توانند به جامعه خدمت کنند و در خدمت کردن خود، کوتاهی می‌کنند.

معظم له بیان داشتند: ولی اگر بدانیم خدایی است که همه‌چیز را می‌بیند، ثبت و ضبط می‌کند و فردا قیامتی است، طوری حرکت می‌کنیم که سر از رضایت خدای متعال بیرون بیاوریم.

معظم له بیان داشتند: ضعف در اعتقاد باورهای دینی، مشکلات زیادی را در امور مختلف فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی ایجاد کرده و همین مسئله باعث شده هرکسی در خدمت ابتدا به منفعت خود بیندیشد و فکر کند و تا منافع خود را تأمین نبیند، خدمت هم نمی‌کند.

۴۰/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha