جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/زمانی که نظامی رشد و پیشرفت می کند، که مسئولین دلسوز و متعهد باشند و باید بدانیم در نظامی خدمت می کنیم که مقدس و با ارزش است و به همین دلیل نباید از هیچ تلاشی برای اقتدار نظام و انقلاب کوتاهی کرد.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار مسئولین برق استان هرمزگان بر خدمت رسانی صادقانه مسئولین به مردم تأکید کردند و گفتند: خدمت به مردم زمانی ارزش آن دو چندان می شود که برای خدا باشد.

معظم له بیان داشتند: خدمت کردن مصادیق زیادی دارد که از جمله آن حمایت از قشرهای فقیر و مستضعف، رفع مشکلات اقشار نیازمند و خدمت عمرانی است.

ایشان افزودند: مسئولانی که این چنین به مردم خدمت می کنند، خدای متعال برای آنها در روز قیامت جایگاه با ارزشی در نظر گرفته و خوشا به حال کسانی که مردم در خدمت رسانی فراموش نکنند وبرای عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب قد بردارند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: زمانی که نظامی رشد و پیشرفت می کند، که مسئولین دلسوز و متعهد باشند و باید بدانیم در نظامی خدمت می کنیم که مقدس و باارزش است  و به همین دلیل نباید از هیچ تلاشی برای اقتدار نظام و انقلاب کوتاهی کرد. 

40/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha