جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فضای مجازی

حوزه/رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی از فعالان فضای مجازی استان خواست تا فضای مجازی را با کادر سازی و به‌عنوان لشکر جندالله، به خوبی در دست بگیرند و با سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی دقیق در مقابل جبهه مجازی دشمنان به پا خیزند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در دیدار فعالان حوزه فضای مجازی استان، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی از جوانان ایرانی نه بلکه از ایمان آن‌ها هراس دارند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر جوان‌گرایی و توجه بیشتر به قشر جوان جامعه افزود: کشور باید به دست جوانان مدیریت شود تا بتوانیم به‌ خوبی از بحران‌هایی که اخیراً در کشور به وجود آمده، گذر کنیم.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه ارتباط مؤثر با جوانان اصل و اساس کار مدیران باشد، گفت: مدیران و مسئولان باید با ایجاد ارتباط مؤثر با جوانان زمینه‌های حضور آن‌ها در حوزه‌های مدیریت کشور را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: بهترین راه برون‌رفت از مشکلات کشور، با توجه به سهل‌انگارهایی که برخی از دوستان به کار می‌گیرند و کارشکنی‌های دشمنان، استفاده از قشر جوان است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه فضای منبر جدیدی است که از آن می‌توان برای پیشبرد اهداف اسلام استفاده کرد، اظهار داشت: لازم است طلاب و روحانیون در خصوص استفاده از این بستر آماده، مهارت‌های لازم را کسب کنند.

وی تأکید کرد: فضای مجازی می‌تواند بسیاری از تهاجمات دشمنان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را خنثی کند، ازاین‌رو باید در این زمینه زیرساخت‌های لازم را برای جوانان فراهم کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه تأثیر و بُرد فضای مجازی در جوامع بسیار زیاد است و نباید دست‌کم گرفته شود، گفت: جوانان متعهد به اسلام و انقلاب باید در فضای مجازی از همه عِده و عُده خود استفاده کنند و انرژی‌شان را متراکم کنند و با انسجام برای مقابله با توطئه‌های بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند.

وی اظهار داشت: با استفاده از فضای مجازی می‌توانیم راه‌ها را برای رسیدن به تمدن جهانی اسلامی هموار کنیم و با استفاده از این ابزار مدرن، بسیار راحت‌تر صدایمان را به دوردست‌ها خواهد رسید.

امام‌جمعه بجنورد بابیان این‌که دشمن درصدد کم‌رنگ کردن باورها و اعتقادات دینی جامعه است، افزود: در حال حاضر بیشتر فسادها از طریق فضای مجازی وارد جامعه می‌شود و دشمن از این طریق به دنبال استحاله ارزش‌ها و از بین بردن غیرت‌ها است تا به اهداف خود نزدیک شود.

وی در این دیدار از فعالان فضای مجازی استان خواست تا فضای مجازی را با کادر سازی و به‌عنوان لشکر جندالله، به خوبی در دست بگیرند و با سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی دقیق در مقابل جبهه مجازی دشمنان به پا خیزند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد:  فضای مجازی فرصت بسیار مهمی  برای برخی از کارها است و اگر مدیریت شود، برکات بسیار زیادی دارد؛ اما آسیب‌ها و تهدیدات آن نیز بسیار جدی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha