جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فضای مجازی

حوزه/ آقای اکبر زاده کارشناس سیاسی، فضای مجازی را بستری موثر در رسیدن به اهداف انقلاب و تشکیل تمدن اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آقای اکبر زاده در نشست با هادیان سیاسی مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، بیانیه گام دوم را در مقابل تصورات غلط دشمنان و با اعتقاد به اینکه جمهوری اسلامی ایران گام اول را به درستی برداشته است، صادر کرد و خود سازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی را سه برنامه اصلی نظام عنوان کرده و مشاهده برخی بی عدالتی‌ها در کشور را نشانگر وجود خلا اساسی در خودسازی برخی از مسئولین جامعه دانستند.

کارشناس سیاسی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج در حوزه‌های علمیه تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف انقلاب و تحقق تمدن‌ اسلامی، باید از طلاب بسیجی پر شور و با بصیرت استفاده بیشتری کرد.

وی گفت: با داشتن هشت میلیون بسیجی پای کار که هر کدام ظرفیت بالایی برای رسیدن به اهداف نظام هستند، می توانیم بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کنیم.

اکبرزاده فضای مجازی را از جمله بسترهای موثر در راه رسیدن به اهداف انقلاب و تشکیل تمدن‌ اسلامی دانست و افزود: متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم از فضای مجازی به نحو احسن استفاده کنیم؛ بنابرین باید ضمن تشویق طلاب به حضور موثر در این فضا، زمینه مهارت‌افزایی آنها را در این خصوص فراهم کنیم.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha