پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

حوزه/ در حالیکه با خروج شیخ عیسی قاسم از بحرین، رژیم آل خلیفه به محاصره منطقه الدراز محل اقامت شیخ پایان داده است اهالی این منطقه تاکید کردند این اقدام برای آنها اهمیتی نداشته و از حکومت تشکر نخواهند کرد.

به گزارش سرویس یبین الملل خبرگزاری «حوزه»، پس از خروج شیخ عیسی قاسم از بحرین جهت ادامه سیر درمان، رژیم آل خلیفه به محاصره منطقه الدراز محل اقامت شیخ پایان داد و اقدام به برداشتن موانع امنیتی این منطقه کرد.

بر این اساس در حالیکه با خروج شیخ عیسی قاسم از بحرین، رژیم آل خلیفه به محاصره منطقه الدراز محل اقامت شیخ پایان داده است اهالی این منطقه تاکید کردند، این اقدام برای آنها اهمیتی نداشته و از حکومت تشکر نخواهند کرد.

اهالی الدراز در بیانیه ای تصریح کردند: هیچ گونه تبریک و تهنیتی برای پایان محاصره الدراز را نمی پذیریم و هرگونه تشکر از دولت از جانب ما نیست.

در این بیانیه آمده است: از هموطنان می خواهیم از ارسال پیام تبریک برای پایان محاصره که یکی از حقوق اساسی ما بوده است خودداری کنند و آنرا به بازگشت شیخ عیسی قاسم از سفر درمانی موکول کنند.

اهالی الدراز پایان محاصره را به امان نامه عمر بن سعد به حضرت ابالفضل تشبیه کرده و خاطرنشان کردند: خداوند شما و امان تان را لعنت کند. آیا در حالیکه شیخ عیسی قاسم در امان نیست به ما امان می دهید؟! ما فقط در برابر خداوند متعال تسلیم می شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha