شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علیرضا احمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی برای زنده نگاه داشتن برجام، گفت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی فعلی کشور تکیه بر توانمندی‌های داخلی و روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است.

حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با بیان این که هدف دشمن از نقض برجام دوقطبی کردن انقلاب اسلامی و ایجاد اختلاف است، اظهار داشت: برجام تجربه‌ای ارزشمند برای مردم و مسئولان نظام اسلامی است تا به این طریق اهمیت تکیه بر توان و توانمندی‌های داخلی را درک کنند.

وی با تأکید بر ضرورت ایستادگی در برابر دشمنان، افزود: تکیه بر توانمندی‌های داخلی، روی آوردن به اقتصاد مقاومتی و توجه به نیروی انسانی جوان و خلاق کشور از اقدامات مهم در برابر بدعهدی آمریکا و راه گشای مشکلات فعلی کشور است.

حجت‌الاسلام احمدی اضافه کرد: با توجه به توانمندی‌های داخلی و استعدادهای جوان و بالقوه‌ای که در کشور وجود دارد اگر برجام را به اقتصاد کشور گره زده و آن را تنها راه گشای مشکلات موجود بدانیم بزرگ‌ترین ضربه را هم به خود هم به ملت ایران وارد می‌کنیم.

وی ادامه داد: آمریکا و متحدانش در طول تاریخ چهل‌ساله انقلاب شکوهمند اسلامی پیشرفت ایران اسلامی را سدی محکم در برابر زیاده‌خواهی‌های خود دانسته و بارها به بهانه‌های گوناگون بدعهدی و دشمنی خود را با انقلاب و مردم ایران به اثبات رسانده‌اند.

این استاد حوزه  خاطرنشان کرد: اگر دولت و مجلس با توجه به توان و ظرفیت داخلی تمام توان و انرژی خود را برای رفع مشکلات مردم در نظر گرفته و متحد و در کنار هم به رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم بپردازند آمریکا و متحدانش نمی‌توانند به اهداف استعماری خود دست یابند.

وی تصریح کرد: دولت و مجلس باید از برجام به‌عنوان تجربه‌ای ارزشمند استفاده کرده و با تعهد و دلسوزی به وظیفه خود عمل کنند نه این که این بار با انتظار برای تضمین گرفتن از اروپایی‌ها برای ادامه برجام توان و نیروی داخلی را نادیده گرفته و چشم به دهان کشورهای اروپایی باشند.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: اگر هدف مسئولان نظام اسلامی خدمت خالصانه به مردم و نظام اسلامی باشد و وظایف خود را به نحو شایسته انجام دهند، این بار هم همچون گذشته نقشه‌های آمریکا نقش بر آب شده و به کشور آسیبی نمی‌رسد.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره بر نقش مردم در رفع مشکلات کشور، گفت: نقش و تأثیر مردم در پیشرفت و برطرف کردن مشکلات جامعه غیرقابل‌انکار است، زیرا مردم می‌توانند با اعتماد به سیاست‌های نظام اسلامی و مسئولان متعهد و انقلابی، به آن‌ها در رفع مشکلات یاری رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha