پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز ائمه جمعه در سراسر کشور در تریبون‌های خود از مسئولین تقاضا دارند که به فکر مردم بوده و در رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت امام جمعه فقید شهرستان الوند که از سوی دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین و دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حجت‌الاسلام طهماسبی نه‌تنها یک استاد برجسته حوزه علمیه قزوین بود، بلکه به‌عنوان یک مشاور و پدری دلسوز یاور و همراه طلاب و جوانان این شهر بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این شخصیت برجسته چنان در دل‌ها نفوذ کرده بود که حتی بعد از هجرت وی از شهر قیدار جوانان و مدیران و طلاب و روحانیون مدام با ایشان در ارتباط بودند.

وی افزود: شما در مراسم تشییع حجت‌الاسلام طهماسبی دیدید که چگونه مردم و جوانان این شهر با شرکت خود نشان دادند که قدردان روحانیت هستند.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: امام جمعه فقید شهرستان الوند به‌واقع علاوه بر این که در همه زمینه‌ها فعال و بانشاط بود، اهل تحقیق، پژوهش و فکر و برنامه بود.

وی بیان کرد: مرحوم حجت‌الاسلام طهماسبی در منصب امامت جمعه شهرستان الوند علاوه بر اینکه مجالس روضه‌خوانی در رثای اهل‌بیت(ع) برگزار می‌کردند، پیگیر رفع  مشکلات مردم به‌خصوص کارگران زحمتکش انجام می‌داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی تصریح کرد: امروز ائمه جمعه در سراسر کشور در تریبون‌های خود از مسئولین تقاضا دارند که به فکر مردم بوده و در رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش داشته باشند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: باید قدردان این ملت بصیر و همیشه درصحنه را بدانیم، چراکه با همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها بازهم در همه صحنه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری باشکوه و بانشاط دارند.

وی عنوان کرد: اگر می‌خواهید برای آخرت توشه بردارید آن توشه تقوا است که باید در این زمینه خود را تقویت نماییم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی بیان کرد: قافله عمر ما در حال گذر است و این که چقدر به این گذشت عمر فکر می‌کنیم و چگونه زندگی کرده‌ایم و با خلق خدا چگونه برخورد کرده‌ایم را تنها خودمان می‌توانیم پاسخ دهیم.

یادآوری می‌شود در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام عرفانی پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه کشور به مناسبت درگذشت این روحانی خدوم را قرائت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha