پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ امام رضا (ع) به همه‌ کارهای مردم رسیدگی می‌کردند و حتی در سفره خود نیز به نیازمندان و اطرافیان خود توجه داشتند و همیشه با فقرا و مستمندان و افرادی که نوعی احتیاج دارند، به آن‌ها عنایت و توجه داشتند مسئولان نیز باید از آن حضرت الگوبرداری کنند.

به گزراش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد پیش از ظهر امروز در جمع بانوان نخبه شاهد و ایثارگر استان یزد با اشاره به اینکه شهدا با ایثار و ازخودگذشتگی خود به اسلام و انقلاب اسلامی حیاتی دوباره بخشیدند گفت: شهدا و جانبازان به‌سوی ماهیت و هدف اصلی خلقت که قرار گرفتن در دریای بی‌کران رحمت الهی است حرکت کردند.

امام‌جمعه یزد با تاکید بر لزوم حمایت از نخبگان،  افزود: مسئولان استان یزد باید نخبگان و سرآمدان جامعه در بخش‌های مختلف را تحت پوشش قرار دهند، لکن خود نخبگان نیز باید تلاشی مضاعف داشته باشند و به‌ صرف کم‌توجهی یک مسئول دلسرد نشوند.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد در ادامه با بیان اینکه دهه کرامت فرصت بسیار خوبی برای تبیین و ترویج ارزش‌های اسلامی در بین جوانان و نوجوانان است، عنوان کرد: مسئولان فرهنگی باید برنامه‌ریزی لازم در این خصوص را انجام دهند.

امام‌جمعه یزد افزود: امام رضا (ع) به همه‌ کارهای مردم رسیدگی می‌کردند و حتی در سفره خود نیز به نیازمندان و اطرافیان خود توجه داشتند و همیشه با فقرا و مستمندان و افرادی که نوعی احتیاج دارند، به آن‌ها عنایت و توجه داشتند مسئولان نیز باید از آن حضرت الگوبرداری کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران از 40 نفر از بانوان نخبه شاهد و ایثارگر تجلیل شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha