پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله ناصری/ امام جمعه یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در یزد با بیان اینکه با توجه به شرایط کشور، مسئولان باید در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه در مسئله آب و برق همت بیشتری بکار گیرند، تصریح کرد: استان کویری یزد یکی از استان های خشک و کم آب کشور است که برای رفع مشکل کم آبی این استان نیازمند تلاش و تدبیر مسئولان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، رضا اردکانیان صبح امروز با حضور در دفتر آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با وی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار که با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، مدیران صنعت آب و برق استان و جمعی از مسئولان برگزار شد، پیرامون ‌مباحث آب و وضعیت خشکسالی آب یزد بحث و تبادل نظر شد.

آیت‌الله ناصری یزدی در این دیدار با بیان اینکه با توجه به شرایط کشور، مسئولان باید در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه در مسئله آب و برق همت بیشتری به کار گیرند، تصریح کرد: استان کویری یزد یکی از استان های خشک و کم آب کشور است که برای رفع مشکل کم آبی این استان نیازمند تلاش و تدبیر مسئولان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطر نشان کرد: بحث آب در این سال ها مسئله بسیار جدی است و باید همزمان به دو موضوع تامین منابع آبی ‌پایدار و مدیریت مصرف آب توجه ویژه‌ای شود.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو هم در این دیدار به بیان توضیحاتی در ارتباط با وضعیت آب و برق در کشور و اقدامات صورت گرفته در راستای مدیریت این دو حوزه در تابستان گرم امسال پرداخت.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha