پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۱

حوزه/ سلیمانی دشتکی گفت: روحانیت در طول تاریخ کشور پیشتاز مبارزه با طاغوت و استکبار بوده و در اوج خفقان و دیکتاتوری رژیم گذشته، روحانیون صدای بلندی داشتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استادار ایلام عصر امروز 25 تیرماه به دیدار مدیر ومعاونین حوزه علمیه ایلام رفته، درجمع آنها حضور یافت و با روحانیون و طلاب دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار نقش روحانیت را در پیروزی انقلاب اسلامی ممتاز و مهم ارزیابی کرد و گفت؛ روحانیت در طول تاریخ کشور پیشتاز مبارزه با طاغوت و استکبار بوده اند و در اوج خفقان و دیکتاتوری رژیم گذشته، روحانیون صدای بلندی داشتند.

سلیمانی دشتکی  با تاکید بر نقش روحانیت در کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار داشت:  امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و وحدت هستیم و در شرایط حاضر روحانیون می توانند با راهنمایی و ارشادات وحدت بخش خود، باعث تلطیف فضای سیاسی و اجتماعی کشور شوند.

استاندار ایلام سپس گریزی به مسائل استانی داشت و گفت: امروز برای توسعه بایست اختلافات را کنار گذاشت و همه یکصدا و همدل در جهت توسعه استان گام برداریم .

در این جلسه که مهندس کرمی معاون امور عمرانی استانداری ایلام و جمعی دیگر از مسئولان استانی سلیمانی دشتکی را همراهی می کردند، روحانیون و طلاب مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha