شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام وعد مراد بیگی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به این که حوزه علمیه ایلام دارای پتانسل بالایی است ،احیای منابع پایدار را بهترین راهکار برای اداره مدارس علمیه استان محروم ایلام دانست .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وعد مرادبیگی، در بازدید از زمین‌های کشاورزی وقفی مدرسه علمیه دهلران، اظهار داشت: یک نمونه از منابع پایداری که بعد از 2 سال تلاش با توجه به موقوفه بودن آن‌ها دوباره زیر نظر حوزه قرارگرفته است زمین‌های کشاورزی دهلران می‌باشند که نیازمند توجه ویژه  مسئولین جهت ثمره دهی این زمین‌ها هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به وضعیت خاص مهران و دهلران، تصریح کرد: فرصت بسیار خوبی برای ایجاد منابع پایدار در استان وجود دارد علی‌الخصوص شهرستان‌های مهران و دهلران که اگر مسئولین حمایت نکنند این فرصت‌ها از دست خواهد رفت.

وی به موضوع اربعین و میزبانی حوزه ایلام از زائران اشاره کرد و خواستار حمایت‌های لازم از حوزه استان شد و افزود: ساخت زائرسرا در مهران از ضرورت‌هاست و حوزه استان زمین مورد نیاز را فراهم کرده و یکی از بیوت بزرگان نیز قول ساخت آن را داده، ولی هنوز این مهم محقق نشده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادبیگی با اشاره به این که حوزه علمیه ایلام در بودجه‌های استانی جایی ندارد، خاطرنشان کرد: ضمن تشکر فراوان از همدلی و پشتیبانی دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه  امیدواریم  برای احیای زمین‌های کشاورزی دهلران دفتر موقوفات حوزه با سرعت و حساسیت خاصی به ثمر نشستن این منابع پایدار را دنبال نمایند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان بر لزوم ایجاد منابع پایدار برای اداره حوزه‌های علمیه و مدارس شهرستان‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha