جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد رضا برته

حوزه/مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه گفت: در رسانه رسمی حوزه به دنبال رسانه جریان ساز بوده و در این راستا پویش ها و حرکت هایی را آغاز کرده ایم تاحرکت بهتری به این سمت داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته پیش از ظهر امروز در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی امامت که در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: با تغییراتی که در دوره مدیریت جدید حوزه اتفاق افتاد، رسانه حوزه هم از لحاظ شکلی، قالبی، روشی و محتوایی دارای تحولاتی شد و بر این اساس در حال فعالیت هستیم.

وی ابراز داشت: ما در حال حاضر از 18 درگاه اینترنتی و مجازی به عرضه اخبار و تحولات حوزه به دنیای بیرون می پردازیم، تا بتوانیم گوشه ای از دستاوردهای علمی و فرهنگی حوزه را منتشر نماییم.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: در حال حاضر در رسانه حوزه به کارکردهای اجتماعی حوزه و روحانیت بیشتر خواهیم پرداخت و ورود مناسبی به حوزه های چند رسانه ای داشته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین برته تصریح کرد: ما در رسانه حوزه به دنبال رسانه جریان ساز بوده و در این راستا پویش ها و حرکت هایی را آغاز کرده ایم که با بازخوردهای مثبت از مخاطبین و سعه صدر مسئولان همراه بوده و این روند را ادامه خواهیم داد.

وی بیان داشت: در حال حاضر درصدد هستیم انتشار درسنامه دروس خارج حوزه را آغاز کنیم تا با بدنه حوزه ارتباط بهتری داشته باشیم.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه اظهار داشت: ایجاد ارتباط یا تسهیل ارتباط حوزویان با نهادهایی که به نحوی با حوزه مرتبط هستند، همانند جامعه ورزشکاران، جامعه هنرمندان و ... از برنامه های ماست؛ چراکه لازم است نسبت به آنان نقش هم افزایی و هدایت را ایفا نماییم که البته در این راستا، اخیرا نشست نقد و بررسی سریال سر دلبران را با حضور تهیه کننده، کارگردان و بازیگر آن داشته ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha