دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوره معارفی

حوزه/ همزمان با  روزهای دهه کرامت ۱۰ حلقه معرفتی با محوریت شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام‌الله علیها و امام رضا علیه‌السلام در رواق حضرت خدیجه حرم مطهر ویژه بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همزمان با روزهای باقیمانده دهه کرامت 10 حلقه معرفتی با محوریت تبیین ابعاد شخصیتی امام رضا علیه‌السلام و حضرت معصومه سلام‌الله علیها در رواق حضرت خدیجه(س) برای بانوان برگزار می‌شود.

در اولین جلسه از این حلقه‌های معرفتی خانم شیرازی و حیدری مجد درباره جایگاه و شأن مقام و منزلت حضرت معصومه سلام‌الله علیها برای بانوان حاضر در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها سخنرانی کردند.

بررسی جایگاه علمی و اعتقادی حضرت معصومه سلام‌الله علیها توسط خانم قاسمی از اساتید حوزه علمیه خواهران از دومین موضوعات این حلقه‌های معرفتی است.

در سومین جلسه از این حلقه‌های معرفتی خانم حیدری مجد برای بانوان در قالب یک محفل معارفی مقام شفاعت و کرامت حضرت معصومه سلام‌الله علیها را تبیین می‌کند.

تبیین جایگاه حضرت نجمه خاتون سلام‌الله علیها، بیان فضایل حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام، و بیان شاخصه‌های رضوی از موضوعاتی است که در دیگر حلقه‌های برپاشده در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در روزهای باقیمانده دهه کرامت مورد تبیین قرار خواهد گرفت و سخنرانی این محافل را خانمها فیروزی، دریاباری، خراسانی و ایزدی از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران بر عهده‌دارند.

لازم به ذکر است، این حلقه‌های معرفتی در نوبت صبح از ساعت 10:30 و در نوبت عصر از ساعت 17 برای بانوان حاضر در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha