جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم با تأكيد بر نقش مهم مجموعه هاي حراست در تضمين سلامت اداري گفت: وحدت مسؤلان خنثي كننده توطئه دشمن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومي استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمین سعيدي در ديدار مشاور وزير و رئيس مركز حراست وزارت كشور طي سخناني بازرسي و حراست از نظام اسلامي را مأموريت خطير الهي عنوان و بر لزوم توجه به اين جايگاه مهم تأكيد كرد.

وي با اشاره به نقش و اهميت مراقبت و نظارت در آموزه هاي ديني، انسان را موجودي نيازمند حراست دانست و تصريح كرد: خداوند متعال به فرشتگان هم به عنوان مأموران حراست، مأموريت تكريم مخلوقات را داده است.

امام جمعه قم همچنين به نقش مهم مجموعه هاي حراستي در تضمين سلامت دستگاه هاي اداري اشاره و خاطرنشان كرد : سلامت دستگاه ها و مسؤلين يكي از مطالبات الهي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

حجت الاسلام والمسلمین سعيدي با بيان اين كه حراست نقش داور را دارد افزود: به نفع سيستم است كه تشويق كار خوب و پيشگيري از كار بد به عنوان دو كار برجسته مد نظر حراست باشد.

وي با اشاره به تلاش و برنامه ريزي دشمنان براي ايجاد تفرقه و القاي يأس و نااميدي در كشور، اظهار كرد: مسؤلان نظام با هوشياري و هم دستي و وحدت در برابر اين توطئه دشمن خارجي ايستاده اند.

توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در بخش ديگري از سخنان خود با تأكيد بر لزوم اطلاع رساني و بيان چهره به چهره خدمات به مردم از سوي مسؤلان، گفت: بيان خدمات و گزارش دهي به مردم موجب اعتماد و اطمينان بخشي در جامعه مي شود.

وي با بيان اين كه مردم نارسايي ها و مشكلات را تحمل خواهند كرد تصريح كرد: ولي مسؤلين بايد تلاش مضاعف براي رفع مشكلات و كاستي ها داشته باشند.

محمد ابراهيم شوشتري مشاور وزير و رئيس مركز حراست وزارت كشور نيز در ابتداي اين ديدار ضمن ابلاغ سلام وزير كشور و ارائه گزارشي از برنامه ها و اقدامات اين مركز، فراهم ساختن محيطي سالم، با آرامش و عاري از هر گونه دغدغه خاطر را مهم ترين مأموريت كاري حراست وزارت كشور و دستگاه هاي دولتي برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha