پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: طبق آمارهای به دست آمده طرح میثاق طلبگی ویژه طلاب جدیدالورد کردستان نسبت به سال گذشته از نظر کیفی رشد قابل توجهی داشته است.

حجت الاسلام سيدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امسال همانند سال گذشته طرح میثاق طلبگی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه برگزار و به پایان رسید.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه گفت: در این طرح، طلاب جدید الورود به مدت 10 روز در این مدرسه علمیه حضور داشتند که در طول این دوره برنامه های متعددی برای طلبه های شرکت کننده برگزار شد.

وی افزود: دعوت از آیت الله محمدی، امام جمعه و نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری، حضور حجت الاسلام و المسلمین ملکی؛ معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور، اجرای برنامه پرده خوانی توسط حجت الاسلام و المسلمین حسین قدوسی و... از برنامه های دوره از طرح میثاق طلبگی در این مدرسه بود.

حجت الاسلام رضایی افزود: همچنین در آخرین روزهای این طرح، حجت الاسلام و المسلمین طاهری؛ مدیر مدارس قرآنی کشور نیز در بین طلاب جدید ورود در این مدرسه حضور یافته و اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن نمودند.

وی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: در اواسط این طرح، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان علاوه بر دیدار با طلاب جدید، از مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) شهرستان قروه بازدیدکرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه در ادامه با تاکید بر اینکه در این دوره، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان به صورت متناوت از چگونگی اجرای طرح به صورت مستقیم بازدید داشتند، گفت: همچنین برای تغییر در روحیه طلاب جدید الورود، این مدرسه اقدام به برگزاری اردوی یک روزه برای طلبه ها نمود که این طرح با استقبال خوبی روبرو شد.

وی در پایان گفت: در اختتامیه این طرح 10 روزه، حجت الاسلام و المسلمین فرهنگیان از اساتید برتر حوزه و دانشگاه حضور یافتند و در جمع اساتید، روحانیون و طلاب اقدام به سخنرانی نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha