جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه خبر داد:

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه از شرکت۱۲۰ طلبه جدیدالورود در دوره میثاق طلبگی به مدت یک هفته از پنجم مرداد ماه، در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه خبر داد.

 حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به فرایند جذب طلاب جدید، گفت: برگزاری آزمون ورودی، انجام مصاحبه که به عهده معاونت آموزش و امور صیانتی انجام شده و در مرحله سوم برگزاری میثاق طلبگی است.

وی از شرکت ۱۲۰ طلبه جدید حوزه کرمانشاه در دوره میثاق طلبگی،  از پنجم مرداد ماه، در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی در دوره میثاق طلبگی، «دفتر اول رسم طلبگی» ، « دفتر دوم آداب و اخلاق طلبگی » و « دفتر سوم نظام تعلیم و تربیت حوزه های علمیه» به طلاب جدیدالورود ارائه می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: در این دوره از حضور اساتید اخلاق و مشاوره اعزامی از قم آقایان مجاهدی و پَرنُو جهت برگزاری دروس اخلاق و مشاوره های فردی اخلاقی و  تحصیلی استفاده می شود.

وی در ادامه گفت: اجرای برنامه های بصیرتی، محفل انس با قرآن با حضور قاریا ن ممتاز استانی، تجدید میثاق با شهدا و همچنین  نشست صمیمی مدیریت استان با داوطلبین از دیگر برنامه های دوزه میثاق طلبگی به شمار می رود.

حجت الاسلام  محمدی فر با بیان اینکه  هر 15 نفر از داوطلبین به یکی از طلاب روحانیون برای برگزاری حلقه ها معرفتی معرفی خواهند شد، گفت: عزیزانی که در ارزیابی نهایی حد نصاب امتیاز لازم را به دست آورند، برای ادامه تحثیل به معاونت آموزش معرفی می شوند.

انتهای پیام 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha