جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دوره میثاق در جنوب کرمان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین اللهوردی برای بازدید از روند برگزاری دوره طرح میثاق طلبگی در جنوب استان کرمان به شهرستان جیرفت سفر کرد و با مسئولین برگزار کننده دوره میثاق در جنوب کرمان و طلاب جدید الورود دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزای «حوزه»ه در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسین اللهوردی، مدیر حوزه علمیه کرمان برای بازدید از روند برگزاری دوره طرح میثاق طلبگی در جنوب استان کرمان، به شهرستان جیرفت سفر کرد.

وی در طی این سفر ابتدا با مدیر و معاونین مدرسه علمیه امام صادق(ع) دیدار و در رابطه با مسایل و روند برگزاری دوره میثاق طلبگی در جنوب استان گفتگو کرد.

در ادامه مدیر حوزه علمیه کرمان در جمع طلاب جدید الورود حضور یافت و به تبیین جایگاه حوزه های علمیه و تعلیم و تربیت پرداخت.

وی همچنین در رابطه با آداب زندگی و آداب طلبگی صحبت کرد که آداب طلبگی را جزو آداب اسلامی برشمرد که طلاب با فرا گیری آنها و عمل به آنها در جهت تبلیغ و ترویج دین در جامعه گام برمی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین اللهوردی در ادامه بر اهمیت ارتباط استاد و شاگرد در مبحث آموزش و تربیت تاکید کرد.

لازم به ذکر است، دوره میثاق طلبگی در استان کرمان در دو نقطه شهر کرمان و شهرستان جیرفت برگزار می گردد که طلاب جدید الورود مدارس شهرستان های زهکلوت، کهنوج و جیرفت در مدرسه امام صادق (ع) جیرفت برای گذراندن دوره میثاق شرکت کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha