جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
منع پخش شبکه تلویزیونی اسلامی در جامو و کشمیر

حوزه/ مولوی عبدالاحد مسرور گفت: ممنوع شدن پخش شبکه تلویزیونی اسلامی در جامو و کشمیر را به شدت محکوم می‌کنیم و آن را اقدامی در راستای از بین بردن وحدت مسلمانان می دانیم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مولوی عبدالاحد مسرور در خطبه نماز جمعه گفت: اختلاف بین مسلمانان در فروعات دین اسلام است،‌ اما در اصول اساسی اسلام هیچ اختلافی ندارند و به همین علت دشمن نمی تواند مسلمانان را متحد ببیند و منع پخش شبکه تلویزیونی اسلامی در جامو و کشمیر نیز اقدامی ضد اسلامی و ضد وحدت است و ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: دشمنان اسلام برای ضرر رساندن به اسلام و برای تقسیم و تجزیه مسلمانان هر روز یک حربه جدید شیطانی انتخاب می کنند، آنها با اسم اسلام هم مشکل دارند و برای ضرر رساندن به دین اسلام مستقیم به خود دین حمله می کنند و مسلمانان باید برای مبارزه با استعمار یکپارچه شده و برای سربلندی دین اسلام تلاش کنند.

وی در ادامه گفت: جنبش اسلامی همیشه حامی شبکه های تلویزیونی اسلامی بوده و علیه خرافات و بی حیایی ایستادگی کرده است، اما دولت به جای اینکه به شبکه های تلویزیونی مستهجن را ممنوع کنند با شبکه های اسلامی برخورد کرده است.

وی افزود: دولت با منع پخش شبکه های تلویزیونی مدنی تی وی، پیس تی وی، هادی تی وی و پیغام تی وی در اصل فعالیت های اسلامی را در جامو کشمیر منع کرده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha