پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کارگاه روزنامه نگاری

حوزه/ دوره آموزشی «روزنامه نگاری» ویژه طلاب و روحانیون حوزه علمیه تهران، روزهای ۱۳ تا ۱۵ مردادماه، در مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دوره آموزشی «روزنامه نگاری» ویژه طلاب و روحانیون تهرانی، روزهای ۱۳ تا ۱۵ مردادماه، به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران، در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) تهران، واقع در ضلع شمال شرقی ترمینال جنوب - خیابان بخارایی شمالی - جنب مسجد قدس برگزار می شود.

در این دوره آموزشی که کلاس های آن بصورت کارگاهی، در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد، سرفصل هایی شامل «اصول خبرنویسی»، «مصاحبه»، «فضای مجازی و شبکه های اجتماعی»، «درست نویسی و ویراستاری خبر»، «سوژه یابی و ارتباطات خبری»، و ...، با حضور اساتید و کارشناسان برجسته رسانه ای، به طلاب آموزش داده خواهد شد.

*زمان و نحوه ثبت نام

طلاب حوزه علمیه تهران می توانند برای کسب اطلاع از جزئیات کامل دوره «روزنامه نگاری» و ثبت نام در این دوره، تا پایان روز دوشنبه یکم مرداد ماه، به سایت معاونت تبلیغ حوزه علمیه تهران به نشانی http://tehran.mobaleghan.com مراجعه نمایند.

بر اساس این گزارش، به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، بعد از برگزاری آزمون پایانی، گواهی نامه رسمی روزنامه نگاری(خبرنگاری) اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha