سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کتابخوانی

مسئول فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: خوشبختانه در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی به همه سلایق کتاب خوان توجه ویژه ای صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رقیه حیدری، طی سخنانی در نشست مشترک با مدیر و کارشناسان بخش معارف و قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به بهانه برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن تقدیر از همکاری خوب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: کودکان 4 تا 7 ساله در بخش پویش مجازی مسابقه شرکت می کنند که این بخش برای کودکان جذاب تر و آسان تر است ، ضمن آن که کودکان 7 تا 11 ساله نیز علاقه به خوانش داستان و نقاشی دارند، به همین خاطر از مربیان و مسئولان فرهنگی می خواهیم توجه کودکان و خانواده ها را به این سمت و سو جلب کنند.

وی افزود: خوشبختانه در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برای همه سلایق کتاب های متنوعی انتخاب شده و کمبود منابع نیز با تهیه فایل های پی دی اف و صوتی کتاب ها مرتفع شده است.

حیدری همچنین به حضور افراد در بخش الکترونیک اشاره کرد و در ادامه از امتیازهای بخش آنلاین مسابقه سخن گفت و بیان داشت: بی شک تبلیغات و اطلاع رسانی حرم مطهر به ویژه در دهه کرامت به استقبال و آگاهی بخشی به مردم برای مشارکت حداکثری در این زمینه کمک بسزایی می کند.

حجت الاسلام سیداحمد مشرف، مدیر بخش معارف و مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت های کتابداران و کارکنان اداره کل کتابخانه ها در عرصه ترویج کتاب خوانی در جامعه ابراز داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ، شما مشاوران امینی در جامعه هستید که با تلاش ها و پشتکارهای خود این مهم را به خوبی ثابت کرده اید که نمونه بارز آن فعالیت در حوزه کتابخوانی رضوی می باشد.

وی افزود: اداره کل کتابخانه ها و زیر مجموعه آن، به عنوان خادمین فرهنگی اهل بیت عصمت و طهارت می باشند و مایه خرسندی است که در دهه کرامت، خادمین آستان مقدس حضرت معصومه هم در بخش ها و رواق های مختلف در برگزاری جشنواره رضوی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان و تشویق خانواده ها فعالیت کند و در این زمینه پویا باشد.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha