پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شاهچراغی سمنان دیدار خدام قم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سمنان با تقدیر از برنامه زیبای تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در اعزام خدام آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) تحت عنوان کاروان سفیران کریمه به استان‌ها، این حرکت را سبب بسط و گسترش سبک و سیره معصومین (ع) در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، کاروان سفیران کریمه که متشکل از خدام آستان مقدس کریمه اهل‌بیت فاطمه معصومه(س) است، به مناسبت دهه کرامت، با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در این دیدار با اشاره به کرامات و عنایت ویژه حضرت معصومه(س) به شیعیان اظهار داشت: آن حضرت فرزند کسی هست که پدرشان یعنی امام موسی کاظ (ع) نیز باب‌الحوائج هستند و قطعاً خود آن حضرت نیز از این صفت محروم نیست.

وی با بیان اینکه فرزندان امام موسی کاظم(ع) در ایران اسلامی برکاتی را آورده‌اند، افزود: حضرت معصومه(س) با عطر حضورشان در شهر مقدس قم باعث برکت در ترویج اسلام ناب محمدی(ص) به‌واسطه حوزه‌های علمیه شده‌اند.

امام جمعه سمنان با تقدیر از برنامه زیبا تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در اعزام خدام آستان مقدس کریمه اهل‌بیت فاطمه معصومه(س) تحت عنوان کاروان سفیران کریمه به استان‌ها، این حرکت را سبب بسط و گسترش سبک و سیره معصومین(ع) در میان آحاد جامعه دانست.

آیت‌الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: از اینکه با حضور خود در استان‌های کشور عطر حریم قدسی و ملکوتی حضرت معصومه(س) را به کسانی که به زیارت آن حضرت نرفته‌اند می‌رسانید، از شما سپاسگزاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha