جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشن میلاد امام رضا(ع) در بوشهر

حوزه/ امروز همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع)، استان بوشهر سراسر شور و شعف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر امروز همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع)، استان بوشهر سراسر شور و شعف شد.

مردم استان بوشهر با حضور در برنامه ها و مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) تولد هشتمین اختر تباناک امامت را به حضرت بقیه الله اعظم(عج) تبریک گفتند.

در بسیاری از شهرستان های استان بوشهر این مراسم تحت عنوان جشن های زیر سایه خورشید برگزار شد و خدام حرم مطهر امام رضا(ع) با شرکت در این مراسم حال و هوای خاصی را به این محافل بخشیدند.

خدام حرم مطهر امام هشتم(ع) که حامل پرچم مقدس بارگاه ملکوتی آن امام همام بودند با همراهی مسئولین استانی و شهرستانی در این مراسم شرکت کردند.

در شهر بوشهر مراسم باشکوه استقبال از خدام رضوی از میدان قدس تا مصلای جمعه بوشهر با حضور گسترده مردم همراه با نورافشانی برگزار شد و پس از آن مردم با همراهی خدام حرم مطهر رضوی وارد مصلی جمعه بوشهر شدند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مراسم جشن زیر سایه خورشید در مصلی جمعه بوشهر که با حضور چشمگیر و باشکوه مردم برگزار شد به بیان فضائل و ویژگی های بارز امام رضا(ع) پرداخت.

در این مراسم همچنین دو تن از مداحان اهل بیت در وصف امام علی بن موسی الرضا(ع) به مولودی خوانی پرداختند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha