جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسعود بصیری- رئیس بسیج رسانه

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی لازم است که دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را در فضای رسانه ای نه تنها تبیین کرده بلکه به تصویر بکشیم.

مسعود بصیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ما باید از همه ظرفیت های رسانه ای به منظور تبیین دستاوردهای بزرگ انقلاب در عرصه های گوناگون استفاده کنیم، اظهار داشت: امروز ما در یک نبرد تمام عیار با نظام سلطه به خصوص در عرصه اقتصادی و فرهنگی قرار داریم و در این شرایط باید ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ، دروغ های رسانه های دنیای استکبار علیه انقلاب و نظام اسلامی را به طور شفاف و صادقانه با مردم و نسل جوان جامعه در میان بگذاریم.

وی افزود: در همین خصوص ما نیاز داریم که بصیرت جامعه را در سایه تعمیق آموزش های مرتبط با سواد رسانه ای برپایه مبانی دینی و اقتضائات ملی و انقلابی ارتقا دهیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور همچنین بیان داشت: در این وضعیت یکی دیگر از ضرورت ها این است که رسانه های مومن ، انقلابی و متعهد، ضمن مطالبه گری در زمینه مسایلی چون مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و نیز تحقق شاخصه های انقلابی گری، به مقابله با ایجاد فضای نااُمیدی و بدبینی در کشور بپردازند.

وی گفت: این مساله از آن جهت مهم است که بدانیم یکی از اصلی ترین برنامه های دشمن در مقطع حساس کنونی، یأس پراکنی در جامعه ایران به خصوص در بین نسل جوان است و در مقابل ما باید ضمن بیان واقعیت ها و البته مطالبه گری از مسئولان برای حل مشکلات و ساماندهی به اوضاع اقتصادی، ظرفیت های ارزشمند نظام و کشور را هم به درستی بیان کرده و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را در فضای رسانه ای به تصویر بکشیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha