پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید تاجیک رئیس بسیج رسانه استان قم از خبرگزاری حوزه

حوزه / رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان قم ضمن بازدید از خبرگزاری رسمی حوزه، بر افزایش همکاری و تعاملات دوجانبه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مهدی تاجیک رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان قم صبح امروز از خبرگزاری رسمی حوزه های علمیه بازدید کرد.

وی در نشست با سردبیر خبرگزاری حوزه، بر افزایش همکاری و تعاملات بین بسیج رسانه استان قم و رسانه رسمی حوزه تاکید نمود.

مهدی تاجیک گفت: تعداد قابل توجهی از اعضای بسیج رسانه قم را خبرنگاران خبرگزاری حوزه تشکیل می دهند که نشانگر روحیه بسیجی در این رسانه است.

وی گفت: خبرگزاری حوزه در امور مختلف به ویژه در زمینه مدیا، شبکه های اجتماعی و بین الملل فعال است که این امر زمینه را برای افزایش همکاری ها بالا می برد.

رئیس بسیج رسانه استان قم از سردبیر خبرگزاری حوزه برای عضویت و حضور در هیئت اندیشه ورز این سازمان رسانه ای دعوت کرد.

حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه نیز با تقدیر از زحمات آقای تناور رئیس سابق بسیج رسانه قم، برای آقای تاجیک آرزوی توفیق کرد و برای افزایش تعاملات اعلام آمادگی نمود.

وی گفت: در یکسال اخیر گامهای بلندی در توسعه شبکه های اجتماعی در خبرگزاری حوزه برداشته ایم و رشد 9 برابری را شاهد بوده ایم؛ همچنین به سمت افزایش و غنی سازی تولیدات چند رسانه ای حرکت می کنیم و از سوی دیگر امسال را سال آموزش و مهارت افزایی نامگذاری کرده ایم که در این راستا بسیاری از همکاران، دوره های مختلف آموزشی و مهارتی را طی کرده اند و کادرسازی رسانه ای در حوزه نیز در دستور کار قرار گرفته به طوری که هفته قبل برای نخستین بار، دوره مقدماتی مهارت های رسانه ای برای جمعی از طلاب تهران برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha