جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسعود بصیری- رئیس بسیج رسانه

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: در حال حاضر تقویت پیام رسان های داخلی ، نیازمند حمایت بیشتر مسئولان و دولتمردان است

مسعود بصیری در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: طبعاً با ورود هر تکنولوژی به داخل کشور و همچنین تلاش به منظور بومی شدن آن مشکلاتی پیش رو خواهد بود که در خود غرب نیز اینگونه بوده است.

وی افزود: ایمیل‌ها نیز در آغاز با مشکلاتی از قبیل محدودیت ظرفیت و ذخیره پیام مواجه بود و این امری طبیعی است و حتی در صنایع دیگر در شروع کار مشکلاتی وجود دارد که به مرور زمان حل خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه همچنین بیان داشت: تلگرام در گذشته مشکلات بسیاری داشت و در حال حاضر نیز با مشکلاتی همچون دسته بندی نکردن پیام‌ها و شلوغی بیش از حد مواجه است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر پیام رسان‌های داخلی پاسخگوی نیاز مردم کشور در ارسال عکس، فایل و ارتباط تصویری می باشند و تسهیلات اینترنتی خوبی نیز به مردم می دهد که نباید از این مهم غافل شد و بی انصافانه نسبت به پیام رسان های داخلی قضاوت کرد.

بصیری در خاتمه بیان داشت: برخی از افراد جامعه ما فکر می کنند که مهاجرت به پیام رسان‌های داخلی اطلاعات آن‌ها را به خطر می‌اندازد و حال آن که اگر واقع بینانه بنگریم این دشمن است که اطلاعات مردم را به خطر می‌اندازد و هیچ رحم و ملاحظه‌ای برای حیثیت و آبروی مردم هم ندارد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha