جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاونین

حوزه/ حجت الاسلام قربانی گفت: هم اندیشی ۲۲معاون تبلیغ هجرت شهرستان های استان اصفهان با هدف تقویت مهارت های تبلیغی و بیان مشکلات و رفع موانع تبلیغ آغاز شد.

حجت الاسلام حجت قربانی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، از برگزاری گردهمایی سالانه معاونین تبلیغ هجرت شهرستان های استان اصفهان خبر داد.

وی افزود: این گردهمایی و هم اندیشی به مدت دو روز در اصفهان و به صورت کارگاهی برگزار می شود. از جمله برنامه های این نشست هم اندیشی می توان به دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد، هم اندیشی با معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان حجت الاسلام مومنی و برگزاری چندین  جلسه کارگاهی و آموزشی پیرامون مووضعات مختلف اشاره کرد.

مسئول تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان اذعان کرد: سرفصل های آموزشی که دراین مدت دو روزه برای معاونین تبلیغ هجرت بیان می شود شامل سه عرصه از جمله مدیریت فرهنگی و تبلیغ مناطق تبلیغی شهرستان ها، دوم معضلات و مشکلات فرهنگی منطقه و سوم فرق وادیان است  که به صورت کارگاهی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید براینکه جزوات آموزشی ذیل این موضوعات مبتلا به در اختیار معاونین تبلیغ هجرت در این گردهمایی قرار خواهد گرفت، گفت: این گردهمایی سالانه و با هدف تقویت مهارت های تبلیغی و بیان مشکلات و رفع موانع تبلیغ صورت می گیرد.

حجت الاسلام قربانی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به تعداد شهرستان های استان معاونین تبلیغ هجرت منصوب شده اند  که همگی آنها به تعداد 22 نفر دراین نشست هم اندیشی سالانه شرکت کرده اند.

قابل ب ذکر است که ذیل هر معاونت تبلیغ هجرت، 6 تا 30 طلبه طرح هجرت  فعال  هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha