جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیر عطاء الله جباری

حوزه/ مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم، جشنواره کتابخوانی رضوی را فرصتی بسیار مهم و ارزشمند برای ترویج معارف ناب دینی به خصوص تبیین و ترویج سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام  امیرعطاءالله جباری، شب گذشته طی سخنانی در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ویژه استان قم که به همت کتابداران کتابخانه عمومی شهدای قم ، در مجموعه "دنیای کتاب" این شهر برگزار شد، ضمن تقدیر از عوامل و برگزارکنندگان این جشنواره ابراز داشت: بی شک برگزاری این رویداد فرهنگی ، فرصتی مفید و موثر برای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی بود که انصافاً هم استقبال خوبی از آن به عمل صورت گرفت.

وی با اشاره به این که برای سومین سال متوالی است که نهاد کتابخانه های عمومی کشور متولی برگزاری جشنواره کتاب خوانی رضوی می شود ، گفت: با تلاش کتابداران خلاق و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی و نیز همکاری آستان مقدس حضرت معصومه (س) و آستان مقدس امامزاده سید علی(ع)، مصلی قدس و نیز مجموعه دنیای کتاب، جشنواره کتاب خوانی رضوی به شکل مطلوب و با کیفیتی در قم برگزار شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم همچنین افزود: هدف از برگزاری این جشنواره این بوده که کودکان و نوجوانان با تمسک به فرهنگ رضوی و سبک زندگی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) ،هر چه بیشتر و بهتر با تعالیم دینی در زمینه توجه به علم و اخلاق به شکل توأمان، تقوامداری در مراحل مختلف زندگی و نیز تفکر و تعقل صحیح آشنا شوند.

وی در خاتمه بیان داشت: داوری بخش مکتوب این جشنواره از پانزدهم مرداد صورت میگیرد و در دهه ولایت، برندگان نهایی در سه گروه سنی در سطح کشوری و استانی معرفی شده و از آنان با اهدای جوایزی تقدیر به عمل می آید.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha