پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام پوررمضان با اشاره به این که دشمن به دنبال القای فضای ناامیدی در کشور است، گفت: باید هر چه می توانیم امید و نشاط را با بهره گیری از ظرفیت های مختلف به جامعه تزریق کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام محمد پوررمضان، استاد حوزه علمیه مازندران در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان در بابل برگزار شد، ملت بزرگ ایران را مردمی صبور و مقاوم معرفی کرد و گفت: مسؤولان باید قدردان چنین مردمی باشند که این گونه در برابر مشکلات و سختی ها صبور هستند و ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به این که آمریکا به عنوان دشمن درجه یک ملت ایران این بار با همه توان خود به جنگ با ملت بزرگ ایران اسلامی آمده است، افزود: این ملت با ایستادگی و مقاومت به طور حتم این توطئه دشمن را نیز خنثی خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، پیروز نهایی این جنگ اقتصادی را ملت بزرگ ایران دانست و خاطرنشان کرد: هیچ مشکل لاینهلی در این کشور وجود ندارد بلکه همه مشکلات با مدیریت صحیح و تدبیر مناسب رفع خواهد شد.

حجت الاسلام پوررمضان با بیان این که در شرایط امروز همه بخش های کشور باید با یکدیگر هم قسم شوند تا توطئه اقتصادی دشمن را خنثی کنند، افزود: اگر یک مدیریت صحیح در کشور وجود داشته باشد همه مشکلات به راحتی قابل حل هستند.

وی با بیان این که آمریکایی ها با فشارهای اقتصادی می خواهند ملت بزرگ ایران را به زانو در آورند، خاطرنشان کرد: رییس جمهور جدید آمریکا هنوز شناخت کافی از این ملت ندارد و نمی داند ملت بزرک ایران تا پای جان از آرمان های انقلاب دفاع خواهد کرد.

حجت الاسلام پور رمضان با اشاره به این که هدف آمریکایی ها کلید زدن آشوب های خیابانی برای تحقق اهداف و توطئه های شوم خود در داخل کشور است، تصریح کرد: به طور حتم ملت بزرگ ایران اسلامی فریب توطئه های دشمنان داخلی و خارجی نخواهند خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران مطالبات به حق خود را از مبادی قانونی دنبال خواهند کرد، خاطرنشان کرد: صف مردم معترض به مشکلات اقتصادی از کسانی که اهداف و برنامه های دشمنان ملت ایران را دنبال می کنند جدا است.

وی با اشاره به این که دشمن با تبلیغات دروغین و غیر واقعی به دنبال جدایی مردم از نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: دشمن با آشوب های خیابانی تلاش می کند مردم را علیه نظام بسیج کند تا از این مسیر به اهداف خود دست پیدا کند.

حجت الاسلام پوررمضان با بیان این که هدف همه این فشارها به ملت ایران، گرفتن امتیاز از جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید بدانند که ایران اسلامی اهل باج دادن به کسی نیست و با قدرت از حقوق خود دفاع خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در تبلیغات خود ناکارآمدی نظام اسلامی را دنبال می کند، افزود: باید در این جنگ روانی دشمن، برنامه ای جامع و مناسب تدوین و به مقابله با دشمن رفت.

وی با بیان این که متأسفانه امروز فضای مجازی به ابزار و پایگاهی مناسب برای تبلیغ علیه نظام و انقلاب تبدیل شده است، گفت: دشمن از ظرفیت فضای مجازی برای بزرگنمایی برخی اعتراض های مردمی استفاده می کنند.

حجت الاسلام پوررمضان با اشاره به این که دشمن به دنبال القای فضای ناامیدی در کشور است، خاطرنشان کرد: باید هر چه می توانیم امید و نشاط را با بهره گیری از ظرفیت های مختلف به جامعه تزریق کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پادزهر نظام برای مقابله با دشمنان داخل و خارج ایجاد روحیه امید در بین مردم و تقویت همبستگی داخلی است، تصریح کرد: در کنار این امور نیز مسؤولان باید اقدامات جدی در حوزه اقتصادی انجام دهند تا دغدغه های معیشتی مردم نیز رفع شود.

وی با تأکید براین که همدلی و وحدت میان مردم و مسؤولان در چنین شرایطی بسیار حائز اهمیت است، افزود: نباید برخی اظهار نظرها و رفتارها در کشور موجب شکاف میان مردم و مسؤولان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha