سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از راهیابی ۸۰ اثر به دومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) این استان خبر داد .

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اعلام این خبر گفت: از بین 250 اثر راه یافته به مرحله نیمه نهایی برای ارزیابی در مرحله اجمالی قریب به 80 اثر در دو بخش خواهران و برادران مورد ارزیابی قرارگرفت که در نهایت این تعداد اثر در اختتامیه جشنواره مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی با اشاره به این که این تعداد اثر در قالب کتاب، مقاله، پایان نامه و ... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده اند، افزود: امسال برای دومین بار شاهد برگزاری جشنواره استانی علامه حلی(ره) در استان لرستان خواهیم بود که اختتامیه این جشنواره اوایل مهرماه با حضور طلاب و مبلغان در خرم آباد برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اهمیت و ضرورت پژوهش در حوزه های علمیه، اظهار داشت: با ایجاد رغبت و انگیزه در بین طلاب می توان شاهد خلق آثار برتر و کاربردی پژوهش در حوزه ها باشیم.

حجت الاسلام پنام در پایان با بیان اینکه خروجی حوزه ها در نهایت باید به تحقیق و پژوهش منجر گردد، خاطر نشان کرد: اساتید و مدیران حوزه های علمیه باید با تمام توان در راستای ایجاد انگیزه و رغبت خلق آثار پژوهشی در بین طلاب کوشا باشند تا شاهد تربیت مبلغانی کارآمد،صاحب تالیف و علمی در زمینه های پژوهشی باشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha