چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کراری معاونت پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش حوزه‌ علمیه استان فارس گفت: در پنجمین جشنواره علامه حلی ۹۷۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از این تعداد حدود ۴۸۰ اثر مربوط به برادران و ما باقی آن نیز مربوط به طلاب خواهران بوده که در حال انجام مراحل مختلف ارزیابی، جهت تعین برگزیدگان استانی است.

حجت الاسلام علی حسین کراری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه معاونت پژوهش در سال جاری برنامه های متنوعی را دنبال می‌کند، اظهار داشت: به نتیجه رساندن پنجمین جشنواره علامه حلی از جمله برنامه‌های این معاونت به شمار می‌رود.

وی به فراخوان و جذب آثار ششمین جشنواره علامه حلی استان اشاره کرد و افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان اسفند ماه سال جاری از طریق سایت جشنواره است که با هدف ترویج و تشویج طلاب جوان دنبال می‌شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان فارس تصریح کرد: آثار طلاب در قالب‌های مقاله، کتاب، تحقیق های پایانی و پایان نامه سطح سه جمع آوری و به دبیرخانه جشنواره در مرکز مدیریت استان ارسال و در سال آینده نتیجه آن اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: جشنواره علامه حلی به صورت سالانه برگزار می‌شود که هر سال آثار فرستاده شده دریافت و در سال آینده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و برگزیده‌های استانی مشخص و از آنان طی یک مراسم اختتامیه تجلیل می‌شود، همچنین افراد برگزیده استانی نیز به جشنواره کشوری فرستاده می‌شوند و در یک رقابت کشوری بین برگزیده‌های تمامی استان‌ها شرکت داده می‌شوند.

حجت الاسلام کراری خاطر نشان کرد: آثار ۱۰ نفر از برادران و ۴۴ نفر از خواهران در چهارمین جشنواره علامه حلی در استان برگزیده شد و از ایشان طی یک مراسم اختتامیه تجلیل و همه آن‌ها به جشنواره کشوری راه یافتند و در نهایت آثار یک نفر از خواهران و یک نفر از برادران نیز حائز رتبه برگزیدگی کشوری جشنواره علامه حلی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha