شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شرکت های آمریکایی در شهرک سازی اسرائیل سرمایه گذاری می کنند

حوزه/ به گفته نماینده کمیته مقاومت علیه شهرک سازی و دیوار آپارتاید، هیاتی متشکل از شرکت های سیاسی و گردشگری آمریکایی برای سرمایه گذاری در دو شهرک صهیونیستی به بیت لحم وارد شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، نماینده کمیته مقاومت علیه شهرک سازی و دیوار آپارتاید در بیت لحم، شهری در جنوب بیت المقدس در کرانه باختری،  روز گذشته از رسیدن هیاتی متشکل از شرکت های سیاسی و گردشگری ایالات متحده آمریکا در این منطقه خبر داد. به گفته حسن برجیه، این شرکت های آمریکایی قصد سرمایه گذاری در دو پروژه شهرک های یهودی نشین در این منطقه از بیت لحم را دارند.

برجیه در مصاحبه با رادیوی صدای فلسطین گفت که شرکت های آمریکایی هم اکنون در پروژه های گردشگری شهرک سازی رژیم صهیونیستی به ویژه شهرک های یهودی نشین الیزار و افرات که در زمین های متعلق به شهروندان کنونی فلسطین واقع شده اند، سرمایه گذاری می کنند

گفتنی است چنین پروژه هایی، طرح های شهرک سازی، ساختن خیابان، تونل ها و راه آهن ها بخشی از توطئه اشغالگرانه اسرائیل برای بناسازی «اورشلیم بزرگ» می باشد. صهیونیست ها قصد دارند به این شیوه بیت المقدس را به شهرک یهودی نشین گوش ایتسیون ملحق سازند، کرانه باختری را به دو قسمت تقسیم کرده و زمین های بیشتری از فلسطینیان را مصادره کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha