شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی، حمایت کشورهای غربی از حقوق بشر را بازی رسانه ای دانست و گفت: آن زمان که آمریکا هزاران تن بمب در ویتنام بر سر مردم بی گناه خالی می کرد، رئیس جمهور آمریکا در حمایت از حیوانات، اذیت سگ را کار اشتباهی می خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، عصر امروز در کلاس اخلاق که در ساختمان مرکزی دانشگاه بوعلی برگزار شد به دلایل تحریف ادیان دیگر اشاره کرد و گفت: به این دلیل کتاب تورات را تحریف کردند تا آیات اسمانی موجود را حذف و مطالبی را که مورد پسند آنها بود را به آن اضافه کردند.

وی، حمایت کشورهای غربی از حقوق بشر را بازی رسانه ای دانست و افزود: آن زمان که آمریکا هزاران تن بمب در ویتنام بر سر مردم بی گناه خالی می کرد، رئیس جمهور آمریکا در حمایت از حیوانات، اذیت سگ را کار اشتباهی می خواند. وقتی این مطالب را در کنار هم قرار می دهیم متوجه می شویم که این تنها فریب افکار عمومی است و دزدی تفکر مردم است.

امام جمعه همدان ادامه داد: بحث در مورد اخلاق بدون توجه به جهان بینی، افسانه است و باید قبل از اخلاق در مورد جهان بیینی و اعتقادات بحث کرد.

وی، آبروی انسان در اسلام را دارای ارزش بالایی عنوان کرد و گفت: اگر کسی زشت ترین خصلت ها را داشته باشد، هیچ فردی حق رسوا کردن او و ریختن آبرویش را ندارد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان، نتیجه تفکرات شیطانی را تباهی انسان دانست و تصریح کرد: کسانی که هواپیما مسافربری ما را نابود کردند و 300 نفر از هموطنان ما را کشتند، چه طور می توانند از اخلاق صحبت کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha