جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فساد ستیزی و مبارزه با اخلال گران اقتصادی وظیفه اصلی نظام اسلامی است، گفت: نباید به گونه ای عمل شود که مردم ما از مسئولان و متولیان امر ناامید شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع خبرنگاران بر ضرورت برخورد قاطعانه دستگاه قضا با اخلال گران اقتصادی در کشور تأکید کرد.

وی با اشاره به این که در برخورد با کسانی که نظام اقتصادی کشور را به مخاطره می اندازند نباید کوچکترین ملاحظه ای صورت گیرد، افزود: هر چه قدر میزان برخورد مسئولان با این چنین افرادی قاطعانه تر باشد به طور حتم اثرگذاری و بازخورد آن در جامعه نیز بیشتر خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر یکی از مهم ترین مطالبات مردم از مسئولان دستگاه قضایی برخورد با دانه درشت ها و مفسدان اقتصادی است، خاطرنشان کرد: نباید عده ای در این کشور در حاشیه امن قرار گیرند و برای تأمین منافع خود منافع ملی را به مخاطره بیاندازند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که با بیان این که متأسفانه برخی ها با سوء استفاده از خلأهای قانونی در کشور اقتصاد داخلی را با مشکلات جدی مواجه می کنند، تصریح کرد: اگر با چنین افرادی به صورت قانونی و قاطعانه برخورد شود دیگر در کشور شاهد بروز چنین مسائلی نخواهیم بود.

وی با بیان این که وضعیت نابسامان اقتصادی امروز کشور ریشه اقتصادی ندارد، بلکه یک پدیده سیاسی و عمدی است، تصریح کرد: این توطئه ها با هدف دامن زدن به نارضایتی مردم و تحمیل خواسته های نامشروع به این نظام از سوی دشمنان صورت می گیرد.

حجت الاسلام بابائیان با تأکید براین که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی از نظام اسلامی که حاصل خون شهدا است با اقتدار حراست و پشتیبانی خواهند کرد، بیان داشت: این ملت به اجنبی اجازه نخواهد داد تا با اخلال در اقتصاد به کشور آسیب برساند.

وی با بیان این که ملت شریف ایران در شرایط سخت اقتصادی به دشمنان اعلام می کنند خاک می خوریم، اما یک وجب از خاک مقدس ایران اسلامی را به دشمن نمی دهیم، خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه ثابت کردند که در هر شرایطی پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسئولان کشور باید در شرایط امروز جامعه هم سطح مردم باشند، تصریح کرد: وجود تفکر اشرافی گری یک آسیب بزرگی برای رشد و تعالی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که تفکر اشرافی گری با هیچ یک از مبانی انقلاب اسلامی هم سو نیست و در تضاد کامل قرار دارد، خاطرنشان کرد: مسؤولی که دارای این تفکر است نمی تواند گره ای از مشکلات مردم گرفتار بگشاید.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که در شرایط امروز مسئولان کشور باید ارتباط خود را با مردم بیشتر تقویت کنند، تصریح کرد: فاصله گرفتن مسؤولان از مردم خواست دشمن است و این نباید در یک جامعه دینی باب شود.

وی با بیان این که مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید دغدغه ای جزء رفع مشکلات مردم داشته باشند، خاطرنشان کرد: مسئولی که نسبت به گرفتاری ها و مشکلات مردم بیگانه باشد به طور حتم هیچ گاه مورد تأیید ملت نخواهد بود.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که مسئولان سیره عملی امام راحل و مقام معظم رهبری را بیشتر مورد مطالعه قرار دهند، تصریح کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری همواره مهم ترین دغدغه آنها مسائل و مشکلات مردم بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: امام راحل و مقام معظم رهبری درباره لزوم دوری مسئولان از خوی اشرافیت فرمودند روزی که دولت و مجلس به خوی کاخ نشینی روی آورد، باید فاتحه کشور را خواند. افراد کارگزار در این نظام اسلامی باید دندان لذایذ بی شماری را بکنند.

وی با تأکید براین که مسؤولان باید رضایت مردم را با خدمتگزاری خالصانه و صادقانه به دست آوردند، گفت: مسئولان کشور باید بدانند استحکام و اقتدار نظام اسلامی بستگی به حضور مردم در صحنه دارد، دشمن به فاصله مسئولان با مردم امید بسته است.

حجت الاسلام بابائیان در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که فساد ستیزی و مبارزه با اخلالگران اقتصادی وظیفه اصلی نظام اسلامی است، افزود: نباید به گونه ای عمل شود که مردم ما از مسئولان و متولیان امر ناامید شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha