جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایشگاه

حوزه/ نمایشگاه شهر نشاط با ۱۵ غرفه و ارائه بازی های سالم و حلال، از سوی مبلغین حوزه قزوین برای کودکان و نوجوانان طراحی و به مرحله اجرا در آمده است

امیر حسین پورخانعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، به اشتیاق خانواده ها برای بازدید از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در این چند روز که غرفه های نمایشگاه را با همکاری مبلغین حوزه علمیه قزوین آماده می کردیم، بسیاری از خانواده ها منتظر بودند که نمایشگاه افتتاح شود.

وی با اشاره به این که نمایشگاه شهر نشاط با 15 غرفه و ارائه بازی های سالم و حلال، از سوی مبلغین حوزه قزوین برای کودکان و نوجوانان طراحی و به مرحله اجرا در آمده، ادامه داد: در این نمایشگاه، علاوه بر اینکه  غرفه هایی برای بازی کودکان طراحی و آماده شده است،غرفه های پاسخ به شبهات و سؤالات دینی برای خانواده ها نیز برپا شده است.

مسئول هماهنگی نمایشگاه شهر نشاط اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های احکام مورد نیاز نوجوانان به ویژه احکام نماز، تکلیف و... یکی دیگر از برنامه‌هاست. همچنین برای مهدهای کودک استان سانس های اختصاصی برنامه ریزی شده و به اطلاع آنها رسیده است.

وی بیان کرد:برگزاری خیمه‌های معرفت در نمایشگاه با حضور روحانیون و کارشناسان مربوطه و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی و تفریحی، یک روز پربار خاطره‌انگیز و با‌نشاط را برای کودکان و نوجوانان به ارمغان می آورد.

پورخانعلی خاطرنشان کرد: آموزش قصه‌های قرآنی به کودکان و نوجوانان یکی از برنامه‌های طرح نشاط معنوی است که در قالب این طرح اجرا می‌شود.

گفتنی است، نمایشگاه شهر نشاط تا دهم شهریور در محوطه گلزار شهدا دایر می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha