پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بی شک راه مقابله با جنگ روانی اخیر دشمن، مجاهدت انقلابی در زمینه بصیرت افزایی جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین  عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ، با بیان این که در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، ما شاهد انواع و اقسام فتنه ها و نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام بوده ایم، ابراز داشت: امروز دشمن در دو جبهه فرهنگ و اقتصاد برنامه های هدفمند خود را متمرکز ساخته و هدفش نیز تضعیف پایه های اقتدار جمهوری اسلامی ایران و همچنین تضعیف اُمید و باور مردم و نسل جوان به این انقلاب است.

وی افزود: کماکان راه مقابله با این توطئه دشمن به خصوص در عرصه جنگ روانی ، حفظ هوشیاری و ارتقای سطح بصیرتی ملت است و این که همه علاقه مندان به انقلاب و نظام در این برهه حساس با تلاش مضاعف به خنثی کردن توطئه شوم دشمن بپردازند و در این باره مجاهدت انقلابی را سرلوحه برنامه های خویش قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین بیان داشت: به لطف الهی ما در کشورمان از داشتن نعمت رهبری حکیم و مدبر و مقتدر بهره مند هستیم که در طول سه دهه اخیر، بارها و بارها توطئه ها و فتنه های دشمن را در زمینه های مختلف به یاری خداوند خنثی کرده و کشتی انقلاب را از تمام بحران ها و گردنه های سخت به سلامت عبور داده است.

وی گفت: به اذعان خود مقامات و کارشناسان آمریکایی، انقلاب اسلامی ایران با وجود فراز و نشیب های بسیار، در مجموع یک انقلاب در حال پیشروی بوده و هیچ گاه درجا نزده است و خود آن ها به صراحت بیان می دارند که دلیل این مساله تدابیر رهبری و انسجام وحدت ملت ایران و تبعیت از سخنان رهبرر بوده و قطعاً برای ادامه مسیر انقلاب ما نیاز به همین وحدت و انسجام و ولایت مداری داریم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha