جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی (۲)

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: در سال قبل ۶۰ اردوی جهادی در مناطق مختلف استان سمنان با همکاری بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی مهدی نژاد در پنجمین همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی که در سالن همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: ما بسیج را در حوزه علمیه فرصتی طلایی می دانیم چون امکانات خوبی می تواند در اختیار حوزه قرار بدهد.

وی بیان کرد در استان سمنان بسیج محلات را راه اندازی نمودیم و هر محله ای که میزان جرم و فساد در آن بیشتر است را با همکاری بسیج یک روحانی قوی در آنجا قرار می دهیم تا هم مشکلات آن منطقه شناسایی و رفع شود و هم به خانواده های محروم رسیدگی شود.

پیوند طرح امین حوزه با طرح امیدان سپاه صورت بگیرد

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: معمولا در بسیاری از مدارس طرح امین را داریم که روحانیون آن از روحانیون با تجربه و در سطح علمی بالا هستند و باید بین این طرح با طرح امیدان سپاه همکاری خوبی صورت بگیرد.

وی به اردو های جهادی اشاره کرد و این اردو ها را بسیار  مؤثر خواند و ابراز داشت: در سال قبل 60 اردوی جهادی در مناطق مختلف استان سمنان با همکاری بسیج برگزار شد.

حجت  الاسلام والمسلمین مهدی نژاد در پایان با اشاره به افزایش بصیرت افزایی به لزوم همکاری حوزه با سپاه پرداخت و گفت: حل بسیاری مشکلات با همکاری سازنده این دو نهاد مقدس ممکن خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha