پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره آموزشی سایبری «فاتحین قدس»

حوزه/ اولین دوره تربیتی ـ آموزشی «فاتحین قدس» با هدف جریان سازی در فضای سایبری، در قالب اردوی سه روزه، ویژه قشر فرهنگی طلاب و دانشجویان از سوی مجمع اسلامی حبل‌الله از امروز ۳۱ مرداد در مشهد آغاز و تا دوم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، اولین دوره تربیتی ـ آموزشی «فاتحین قدس» با هدف جریان سازی در فضای سایبری، در قالب اردوی سه روزه، در دو محور محتوایی و سایبری با موضوع فلسطین ویژه قشر فرهنگی طلاب و دانشجویان مشهدی از سوی مجمع اسلامی حبل‌الله از امروز 31 مرداد  در مشهد آغاز و تا دوم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

از جمله سرفصل های این دوره می‌توان به «تاریخ معاصر فلسطین»، «آشنایی با جریانات حامی فلسطین»، «بررسی راه‌حل‌های مسأله فلسطین»، «وظیفه جوان انقلابی در مورد مسأله فلسطین» اشاره کرد.

«آموزش کاربردی اینستاگرام و توییتر»، «کارگاه کمپین‌سازی با موضوع فلسطین» و «ایده‌پردازی راهکارهای عملی ضربه به اسرائیل در جهان» از دیگر سرفصل های این دوره است.

از جمله اساتید دوره «فاتحین قدس» خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در ایران، علیرضا کمیلی، دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده می‌باشند.

وحید یامین پور، عضو هیئت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه آزاد تهران شرق، مدرس دانشگاه امام صادق(ع)، رضا حاتمی وفا، مصطفی شریف و سعید کریمی از دیگر اساتید این دوره هستند.

313/28

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha