جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 459836
۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
بازدید حجت الاسلام و المسلمین علیدادی از شهرستان بم

حوزه/ حجت الاسلام و المسلیمن حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان صبح امروز در اولین سفر شهرستانی، به شهرستان‎های شرق استان کرمان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام و المسلیمن حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، صبح امروز در اولین سفر شهرستانی به شهرستانهای شرق استان کرمان سفر کرد.

وی در این سفر ابتدا از شهرستان بم بازدید کرد و در این بازدید ضمن حضور در گلزار شهدا و بهشت زهرا شهرستان بم و قرائت فاتحه برای جانباختگان زلزله دلخراش این شهرستان از نخلستان هنرستان مهر شهرستان بم و بازدید از روند برداشت خرما بازدید کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علیدادی از منطقه اقتصادی ارگ جدید و شرکت مدیران خودرو بازدید و با مسئولین و کارمندان این کارخانه گفتگو کرد.

وی همچنین با طلاب و روحانیون شرق استان در حسینیه مدرسه علمیه قائمیه دیدار کرد و ضمن اشاره به ظرفیتهای اقتصادی استان کرمان بر لزوم کار فرهنگی با توجه به ظرفیتهای موجود تاکید کرد.

امام جمعه کرمان از تشکیل دو معاونت مختص روحانیون و حوزههای علمیه با توجه به اهمیت و جایگاه این دو در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با اشاره به جایگاه روحانیت در منظومه فکری جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیت به مثابه ضلع مثلثی است که مردم و مسئولین دو ضلع دیگر آن هستند و عملکرد روحانیت باید به گونهای باشد تا بر این دوضلع تاثیر گذار باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: لازمههای ایفای این مسئولیت در تقویت پیشینه علمی و دقت در عمل و رفتار روحانیون است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha