جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

مسؤول مدرسه علمیه گتاب با بیان این که امروز تنها راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی وحدت با محوریت رهبری انقلاب است، گفت: همه مسؤولان باید گوش به فرمان رهبری نظام باشند و از تک روی به شدت پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام  حسین تقی پور، مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع) گتاب، در نشستی با جمعی از مسؤولان این شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، بر ضرورت تبیین و تشریح عمکرد دولت در بخش های مختلف در این ایام برای مردم تأکید کرد.

وی با بیان این که مردم انتظار دارند مسؤولان و مدیران از اقدامات و خدماتی که انجام می دهند به آنها گزارش دهند، افزود: متأسفانه عدم شفافیت در این خصوص موجب بروز برخی بی اعتمادی ها در جامعه خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم قدرشناس ما در سخت ترین شرایط ممکن نیز پشتیبانی دولت ها بوده اند، خاطرنشان کرد: حمایت از دولت‌‏ها براى پیشرفت انقلاب و ارزش‌‏هاى آن لازم و ضرورى است.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که ضرورت حمایت حکیمانه از دولت‌ها یکی از راهبردهای اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ایشان همواره از دولت ها به عنوان منتخبین مردم حمایت و پشتیبانی و در مواقع ضرورت نیز تذکرات لازم را نیز بیان کردند.

وی با بیان این که پشتیبانى از دولت‌ها می‌‏تواند موجب ایجاد وحدت، جلوگیرى از تفرقه و ایجاد فضاى دوقطبى شود، خاطرنشان کرد: ایجاد دل‏گرمى در مسؤولان جهت افزایش توان خدمت‌رسانى هم جزو دیگر برنامه های رهبری در راه حمایت از دولت ها است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تعامل بسترى است که می‌توان براساس آن دغدغه‌هاى مردم و انقلاب را مطرح و حل آن‌ها را پیگیرى کرد، گفت: کمک به دولت‏‌ها در فضاى منطقه‌اى و بین‌‏المللى با هدف تقویت دولت به ‏عنوان یک نهاد حقوقى جمهورى اسلامى و افزایش توان آن در صحنه‏‌هاى بین‌المللى و جلوگیرى از متهم شدن به جدایى از مردم و تقابل با راى آن‌ها نیز جزو اساس مدیریت رهبری است.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت نقد منصفانه در جامعه تأکید کرد و گفت: نقد منصفانه و عالمانه‏ می‌تواند مانع از انحراف مسؤولان در کشور شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نقد عملکرد مسؤولان نباید مغرضانه و بر اساس هواهای نفسانی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: باید در کنار نقد عملکرد ضعیف، نقاط مثبت را نیز مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که متأسفانه امروز بخش مهمی از مشکلات مردم در حوزه اقتصادی است، تصریح کرد: مردم از وضع به وجود آمده خسته شده اند و خواستار تدبیر جدی مسؤولان نسبت به اوضاع اقتصادی کشورهستند.

مسؤول مدرسه علمیه گتاب با بیان این که امروز در یک جنگ نابرابر اقتصادی با دشمن قرار داریم، خاطرنشان کرد: البته به این معنا نیست که همه مشکلات کشورمان به دلیل تحریم ها بیرونی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه بخش مهمی از وضعیت پیش آمده در کشور به دلیل ضعف در مدیریت و تصمیم گیری های مسؤولان است، تصریح کرد: می توان با یک مدیریت صحیح و یکپارچه از بسیاری بحران های احتمالی عبور کرد.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که نمی توان کشور را تنها با شعار و وعده اداره کرد، افزود: امروز وقت آن رسیده که مسؤولان انقلابی فکر کنند و جهادی عمل کنند.

وی با تأکید براین که به طور حتم راه برون رفت کشور از شرایط موجود مدیریت جهادی و انقلابی است، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مقتدر و اثرگذار در منطقه و جهان با توجه به ظرفیت هایی که در اختیار دارند به راحتی می تواند از مشکلات عبور کند و نیازی به کمک کشوری نیز ندارد.

مسؤول مدرسه علمیه گتاب با بیان این که امروز تنها راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی وحدت با محوریت رهبری انقلاب است، تصریح کرد: همه مسؤولان باید گوش به فرمان رهبری نظام باشند و از تک روی به شدت پرهیز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha