جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 460215
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
آل هاشم

حوزه/ «سالک الی الله» عنوان مستندی از حیات معنوی آیت الله آل هاشم است که تولید آن در تبریز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز،«سالک الی الله» نام مستندی است که با رویکردی معرفتی درباره زندگی آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم امام جمعه موقت تبریز، استاد اخلاق حوزه علمیه شهر تبریز و پدر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی می باشد که به تهیه کنندگی مجید عباچی تولید شده است.

در این مستند ۴۵ دقیقه ای با چند تن از روحانیون و مبارزان انقلابی هم دوره این عالم وارسته و مجاهد، مردم جامعه و خانواده این استاد اخلاق گفتگو شده، همچنین این مستند نحوه رفتار و ارتباط با مردم و ساده زیستی آیت الله آل هاشم را روایت کرده است.

سید امین جواهری کارگردان، مجید عباچی و سید امین جواهری(پژوهش و نگارش فیلمنامه)، جعفر نادری(مدیر فیلمبرداری)، مهدی جعفرزاده(فیلمبردار)، فرهاد اعظمی(صدابردار)، سالار اسمی(دستیار کارگردان و منشی صحنه)، بیژن حجازی(مشاور پروژه)، اکبر عظیم نیا (مدیر تولید) و سیده زهرا حسینی عکاس این پروژه بوده اند.

اقامه نماز در اسلام، احکام جمعه در اسلام، اسلام و شیعه از دیدگاه قرآن و اهل بیت(ع)، جنگ و شهادت، خلاصه الانساب فی معرفت الاحزاب، انفاق در اسلام، آثار الاسلام، روضه الجنه، جنات الفردوس، باقیات الصالحات، کشف الاخبار، تاریخ الائمه الاطهار، خاندان آل‌ هاشم، آثار علما و رجال آذربایجان، انیس محدثین، و فریادرس دادرس از جمله آثار مکتوب آیت الله آل هاشم است.

گفتنی است، آیت ‌الله سید محمدتقی آل‌ هاشم در سال ۱۳۱۳ شمسی در خانواده‌ ای اهل علم و تقوا در تبریز به دنیا آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha