جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: فارغ التحصیلان دانشگاهی از معضل بیکاری رنج می برند، حمایت از این جوانان و به خصوص فارغ التحصیلان نخبه ضروری است و باید از ظرفیت علمی این افراد به خوبی بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلیمن محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، بر ضرورت استفاده بیشتر از نبوغ نخبگان تاکید کرد و اظهار داشت: دانشجویانی که در رشته های مختلف از دانشگاه فارغ التحصیل شده و نخبه هم هستند باید از نبوغ و مهارتشان بیشتر استفاده شود که در این راستا بنیاد ملی نخبگان وظیفه ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: فارغ التحصیلان دانشگاهی از معضل بیکاری رنج می برند، حمایت از این جوانان و به خصوص فارغ التحصیلان نخبه ضروری است و باید از ظرفیت علمی این افراد به خوبی بهره برد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: در استان آذربایجان شرقی تلاش های خوبی در راستای حمایت از نخبگان و مراکز علمی دیده می شود اما نیازمند حمایت هایی از سوی دولتمردان و مسئولان کشوری هستیم تا در محیط استان بتوانیم به خوبی از این جوانان حمایت کنیم.

وی بخش دانش بنیان را عرصه خوبی برای سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: هم اکنون از سرمایه گذاری ها به خصوص در بحث دانش بنیان به خوبی حمایت می شود که برای تسهیل روند شکل گیری این سرمایه گذاری ها، نیاز به حمایت بیشتری از سوی سازمان های مرکزی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایان با مثبت ارزیابی کردن نبوغ جوانان در خطه آذربایجان شرقی، اظهار داشت: خوشبختانه از بابت نیروی انسانی کارآمد جوانان بسیار خوب و مستعدی در سطح استان داریم که با توجه به قرار گرفتن چندین دانشگاه مطرح در این منطقه، همه ساله شاهد فارغ التحصیلی جوانان متخصص و مستعد از این دانشگاه ها هستیم که این افراد نیازمند ساماندهی و حمایت ویژه هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha